E fa'afefea ona filifili le filament pulumu sa'o mo pulumu fale gaosimea?

Talofa, sau e fa'atalanoa a matou oloa!

O pulumu fa'apisinisi o lo'o fa'aaogaina i le tele ma le tele o vaega o gaosiga o fale gaosi oloa i aso nei.E 'ese'ese pisinisi e fa'aaoga pulumu eseese mo fa'amoemoega 'ese'ese, ma o le uaea e fa'aaogaina e ese'ese mai lea alamanuia ma lea alamanuia.

O le faʻaaogaina autu o pulumu pefu e tatau ona faʻapipiʻiina i mea tau alamanuia, laina faʻapotopotoga, faitotoʻa ma faamalama ma isi vaega o le inlet ma fafo, faʻaaogaina e puipuia ai le pefu e ala i nei va i totonu, mea faʻaleagaina ma oloa, o lea e manaʻomia ai le uaea pulumu. o se elasticity maualuga, pulumu uaea luga lubrication e sili atu, e sili foi ona i ai galuega anti-static.

ata

E masani lava ona faʻaaogaina pulumu faʻapipiʻi e faʻafefe ai le pito i luga o le mea e faʻafefeteina, olo lelei ma isi gaioiga, o lea mo manaoga eseese e fuafua ai le ituaiga o uaea ma uiga o le pulumu, pe afai o se malosi malosi o le ipu uamea ma isi. e tatau ona faia luga electroplating polishing, ona o le sili ona lelei pulumu uaea e tatau ona apamemea uaea, pe afai o le mea uʻamea lautele mo ele luga ma deburring togafitiga, ona mafai lea ona faaaoga le maaa lelei o uaea uamea.

O le fufuluina o le pulumu o le pulumu e sili ona masani ona faʻaaogaina, e masani ona faʻaaogaina mo le loloto o le gaosiga o faʻatoʻaga ma oloa pito i tua, faʻamamaina o fualaʻau ma fualaau faisua ma fale gaosi oloa ma le pefu ma le fua, o manaʻoga o le uaea pulumu e faʻaofuina ai le faʻatinoga o le teteʻe, maualuga le elasticity ma le pala. ma le matua, umi le faagaoioiga taimi e le faigofie ona deformation, pe afai e le lelei le faatinoga o le uaea pulumu, pe a umi se taimi o le mea faitino i se tulaga faapitoa o le a mafua ai le pulumu taʻavale tootoo, faʻaumatia le faʻaaogaina o le galuega faʻapipiʻi pulumu, ogaoga E mafai lava mafua ai ona aveese atoa le ta'avale pulumu.

ata (2)

Taimi meli: Iuni-01-2023